English flag
Onze prijzen

Investeer in jezelf...

Als er veel van je lichaam of geest wordt verwacht, is het van groot belang dat je zowel fysiek als mentaal in topconditie bent.

Nieuwe orders binnenhalen? Die perfecte deal sluiten? Zwaarwegende beslissingen nemen? Dat lukt alleen als je goed in je vel zit.

En daarbij kan ik je helpen. Weg met het hoofd vol zorgen en de stress van thuis. Een grote meerwaarde voor jezelf en voor je werk. Roep tijdig mijn hulp in, dan zorgen we er samen voor dat je blijvend presteert op hoog niveau.












Investeer in je personeel...

Ziekteverzuim is niet alleen kostbaar, maar ook lastig. Bovendien wil je graag goed voor je personeel zorgen. Een dreigende burn-out? Spanningen op de werkvloer? Rugklachten? Of juist privéproblemen? Tijdig hulp inroepen kan vaak langdurige uitval voorkomen.

In mijn praktijk in Deventer (weg van de werkvloer) bied ik diverse behandelingen op maat om langdurig ziekteverzuim te voorkomen.




Aansprakelijkheid

Naast het feit dat een personeelslid extra hulp erg waardeert, heb je als werkgever ook een inspanningsverplichting volgens de Arbo-wet. Mocht er onverhoopt, na een lange ziekteperiode, toch afscheid genomen moeten worden van een medewerker, dan moet uit het opgebouwde dossier duidelijk blijken dat er concrete stappen zijn ondernomen om hem of haar optimaal te laten functioneren. Ook daarom is investering in personeel belangrijk.


Ons laatste bericht op Twitter

Volg ons op Social Media

Klachtenportaalzorg

Bent u ergens ontevreden over, of heeft u een klacht over onze zorg? We gaan graag met u in gesprek en op zoek naar een oplossing.

Wilt of kunt u de klacht niet bespreekbaar maken met ons, of wenst u onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kunt contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waar we zijn aangesloten om onvrede en klachten over onze zorg te helpen oplossen. Heeft u uw klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past.

Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met u op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt. Wilt u advies over hoe u om kunt gaan met een situatie waar u ontevreden over bent? Ook dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. U start dan nog geen procedure op.

Geef uw klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. U kunt ook een e-mail sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl. Weet u niet welke klachtenprocedure voor u geldt? Ook daar kan Klachtenportaal Zorg u mee helpen. Het doel blijft het oplossen van onvrede en klachten.